Diensten

De juiste woorden zorgvuldig gekozen om jouw verhaal kracht bij te zetten.

Een goed verhaal

‘Een goed verhaal’ als dienst, dat klinkt misschien wat vaag. Wat het eigenlijk betekent is dat ik jouw verhaal schrijf in iedere vorm die passend is bij waar jij op dit moment staat. Hieronder geef ik je een paar voorbeelden van wat ik voor je kan betekenen. Heb jij andere ideeën? Dan denk ik graag met je mee om samen tot het meest geschikte format te komen. 


 

Blogs

Een blog is dé plek op je website waar je uitgebreider kunt vertellen over je diensten, producten, visie, etc. Het zijn artikelen waarmee je een meerwaarde creëert voor jouw (potentiële) klanten. Waardevolle content waarmee je mensen aan je bindt. En steek je dit SEO-technisch ook nog slim in elkaar, trek je er ook nog meer mensen mee naar je website! 

Nieuwsartikelen

Heb jij je klanten, prospects, partners of andere bezoekers van je website iets te vertellen? Plaats dan een nieuwsbericht op je website. Dit kan over van alles gaan, informerend of promotioneel. Denk aan achtergrondverhalen, klantcases, tips, de lancering van een nieuwe variant op een bestaand product, etc. Zet je nieuwsbericht flexibel in en deel hem bijvoorbeeld via je social mediakanalen en nieuwsbrief. Mits het natuurlijk lekker leesbaar is, want je wilt je doelgroep wel direct iets interessants voorschotelen. 

LinkedIn-posts

LinkedIn is hét platform waar je zakelijk gelijkgestemden vindt. Waar je je (online) netwerk uitbreidt en je verbindt met potentiële klanten en andere geïnteresseerden. Deel hier zakelijke updates, opiniestukken, jouw aanbod en bouw merkvertrouwen op. Trek aandacht en mensen naar je website. LinkedIn is een platform waar dagelijks enorm veel op wordt gepost, dus zorg voor updates die opvallen!

Webteksten

Teksten voor je website. Je website is je online visitekaartje. Het is de plek waar je mensen naartoe stuurt als ze meer over je willen weten. Wel zo prettig als je daar dan héél duidelijk jouw verhaal hebt staan. In taal die jouw doelgroep aanspreekt. Met nudges en call-to-action’s, zodat je doelgroep daadwerkelijk in actie komt na het lezen van jouw verhaal. En die teksten heb je het liefst ook nog een beetje SEO-proof, zodat mensen je website ook via Google makkelijk kunnen vinden.

Rapporten

Heb je een onderzoek uitgevoerd en wil je de uitkomsten met de buitenwereld delen? Heb je interessante bijeenkomsten en wil je hier een uitgebreid verslag van maken? Of wil je je jaarverslag uitbreiden met een sociaal jaarverslag, waarin je met persoonlijke verhalen laat zien welke sociale impact je hebt gemaakt? Een rapport hoeft niet altijd saai te zijn. Met de juiste schrijfstijl en invalshoek maak je er een waardevol verhaal van dat óók nog eens lekker leest. 

Brochures

Soms wil je gewoon een compact tastbaar iets meegeven aan (potentiële) klanten, zodat ze thuis nog eens rustig verder kunnen lezen over jouw product of dienst. Met korte, aansprekende teksten vertel je de lezers precies wat ze moeten weten. En als je het dan zo positioneert dat ze ook nog in actie komen naar aanleiding van jouw verhaal, voorkom je dat jouw zorgvuldig opgemaakte papieren boekje direct in de oud-papierbak verdwijnt. 

 

Persberichten

Ga je een nieuw product lanceren? Een samenwerking aan? Fuseren? Heb je een nieuwe CEO of een belangrijke onderscheiding gewonnen? Over grote nieuwswaardige gebeurtenissen in je bedrijf die je met de media wilt delen, schrijf je een persbericht. Een feitelijk nieuwsbericht dat je naar journalisten, bloggers of andere mediapartners stuurt om hen te informeren en te stimuleren het te verspreiden. Ook in het geval van een crisis is een persbericht noodzakelijk. Een zorgvuldige woordkeuze is in een persbericht zoals je begrijpt essentieel. 

Nieuwsbrieven

Waar heeft jouw bedrijf zich de afgelopen tijd mee bezig gehouden? Wat is nieuw? Welk evenement mogen je klanten zéker niet missen? En welke leuke actie komt eraan? Dit soort dingen vertel je in een nieuwsbrief. Door deze met enige regelmaat te versturen blijf je top of mind bij je klanten en zorg je voor verbinding. Maar! Mensen krijgen tegenwoordig wel 100 mailtjes per dag. Hoe zorg je ervoor dat jouw mail wél wordt geopend en gelezen? En dat je klanten ook nog actie ondernemen? Met ijzersterkte copy natuurlijk. 

BroMags

Een combinatie tussen een brochure en een magazine. Perfect als je je lezer meer wil meegeven dan een boekje met een uiteenzetting van je producten of diensten. Je geeft ze een verhaal mee. Een gevoel. Met mooie afbeeldingen, persoonlijke anekdotes, interessante artikelen en bijvoorbeeld een showcase van je nieuwste producten. Ideaal om merkvertrouwen op te bouwen. Een jubileum leent zich bijvoorbeeld perfect om je klanten meer te vertellen over de geschiedenis, huidige activiteiten en toekomstplannen van je bedrijf. 

HuisTaal werkt(e) voor

brand slider image
brand slider image
brand slider image
brand slider image
brand slider image
brand slider image
brand slider image
 

Kennismaken?

Vul dan onderstaand contactformulier in en stel je vraag. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

 

Cookies helpen ons bij het leveren, beschermen en verbeteren van onze producten en diensten. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.