Marketingteksten

Teksten voor werving, overtuiging en merkversterking

Overtuig en zet aan tot actie

Drukwerk ouderwets? Helemaal niet! Je bouwt juist de sterkte marketingstrategie door online én offline te combineren. Waar je met online teksten een breed publiek bereikt, kun je drukwerk gericht aanbieden, direct contact maken en iets tastbaars meegeven voor langere exposure. Klaar om indruk te maken?

 

Advertorials

Een advertorial combineert de kracht van journalistiek met de impact van marketing. Het leest als een nieuwsartikel of achtergrondverhaal, maar brengt ondertussen subtiel jouw product, dienst of merk in beeld. Met een pakkende kop, een helder verhaal en een duidelijke call-to-action inspireer je de lezer én zet je hem aan tot actie — zonder dat het voelt als reclame. Zo wek je vertrouwen, vergroot je je zichtbaarheid én boek je resultaat.

Flyers

Heb je iets te promoten? Een event, een actie of een nieuw product bijvoorbeeld? Dan is een flyer een krachtig én laagdrempelig middel om snel de aandacht te trekken. Op één enkel (of dubbel) A5'je breng je in één oogopslag je boodschap over. Kort, krachtig en to the point. Met pakkende teksten en een sterk ontwerp. Verspreid papieren versies of gebruik 'm voor je online communicatie.


Brochures

Soms wil je gewoon een compact tastbaar iets meegeven aan (potentiële) klanten, zodat ze thuis nog eens rustig verder kunnen lezen over jouw product of dienst. Met korte, aansprekende teksten vertel je de lezers precies wat ze moeten weten. En als je het dan zo positioneert dat ze ook nog in actie komen naar aanleiding van jouw verhaal, voorkom je dat jouw zorgvuldig opgemaakte papieren boekje direct in de oud-papierbak verdwijnt. 

 

Zij gingen je voor

Al met al super tevreden!

Ik heb Sharon gevraagd om een advertorial te schrijven voor een crossmediale campagne die Digishock voor een opdrachtgever mocht faciliteren. De advertorial is ingezet op de website van een specialistische publicatie. Ondanks de specialistische aard wist Sharon zich goed te verdiepen in de materie en een sterke advertorial te schrijven die informatief, feitelijk correct en motiverend was. Daarnaast sloot de tone of voice goed aan bij het platform waarop gepubliceerd werd. Bovendien werd met weinig aangeleverd bronmateriaal binnen korte termijn een concepttekst aangeleverd wat vrijwel geen redigeerwerk behoefde. Al met al super tevreden!

testimony-user

Glenn Jansen

Directeur Digishock

 

Ook samenwerken?

Vul dan onderstaand contactformulier in en stel je vraag. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!

 

Cookies helpen ons bij het leveren, beschermen en verbeteren van onze producten en diensten. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.