Werkwijze

Doordacht en op basis van vertrouwen

Terug naar de essentie

Jouw verhaal vertellen we niet zomaar. We gaan eerst op zoek naar de essentie ervan. Wat wil jij uitdragen? Wat is jouw boodschap?

Vervolgens formuleren we het doel en de doelgroep. Wie wil je bereiken en wat wil je dat zij weten of doen? Hoe wil je dat overbrengen?

Pas dan maken we een helder plan met concrete stappen. En kiezen we de juiste woorden bij jouw verhaal.


 

In 4 stappen naar jouw authentieke verhaal

1. Op zoek naar jouw kernwaarden

We gaan samen op zoek naar jouw kernwaarden. Want dat is waar jouw kracht zit, jouw authenticiteit. Het is waar jouw energie vandaan komt. Samen duiken we in jouw essentie. 

2. Jouw doel en doelgroep in beeld

Jij wilt in contact komen met je doelgroep. Maar wie zijn dit precies? Wat doen zij? Wat vinden zij belangrijk? En… waar vind je ze? En als je ze dan hebt gevonden, wat wil je dan precies van ze? Laagje voor laagje komen we steeds dieper, totdat we precies weten wat we aan wie gaan communiceren. 

3. Een helder stappenplan

Met een duidelijke missie en visie en jouw doel helder voor ogen, bespreken we de strategie om dat doel te bereiken. Wat is daarvoor nodig? Welke kanalen en middelen kunnen we slim inzetten? In welke tijdspanne? Samen zorgen we voor een duidelijke plan met heldere afspraken.

4. Contentcreatie

Tijd voor het uitvoerende werk! We communiceren van binnen naar buiten. We creëren jouw authentieke verhaal dat aansluit op de behoefte, emotie en taal van jouw doelgroep. Zodat jouw verhaal ráákt. En aanzet tot actie. 

 

Samenwerken op basis van vertrouwen

Over kernwaarden gesproken. Die van mij zijn: eerlijkheid, vertrouwen, kwaliteit, samenwerking en gelijkwaardigheid. Dus ga je een samenwerking met mij aan? Dan kun je zeker rekenen op een relatie waarin deze waarden centraal staan. We streven samen hetzelfde doel na. En ik geloof dat je dan op elkaar moet kunnen bouwen. 

Altijd een tweede kans

Veel gaat in één keer goed. Maar niet alles. Misschien zijn er stukken tekst die inhoudelijk toch niet helemaal kloppen. Of waar je een andere woordkeus beter vindt passen. Geen zorgen. Je stuurt ze gewoon met opmerkingen naar mij terug. Je krijgt namelijk standaard 2 correctierondes er gratis bij.

Wat anderen zeggen over HuisTaal

Fijne samenwerking

Het is erg fijn om samen met Sharon te werken. Ze denkt actief mee over onze teksten en is kritisch op het resultaat. Dat ervaren wij erg positief.

testimony-user

Peter van Wilderen

Mede-eigenaar StoreLinkr

Outstanding Quality & Service.

This is what I have to say about this company. It's an awesome company that really thinks about their clients. Every customer is king here. If you need their help they will respond as soon as they can!

testimony-user

Karen Doe

Customer

Cookies helpen ons bij het leveren, beschermen en verbeteren van onze producten en diensten. Door onze website te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.