Teksten die informeren en overtuigen
Een goede relatie met je klanten draait om verbinding.
Heb jij je klanten, prospects, partners of andere bezoekers van je website iets te vertellen? Schrijf dan een nieuwsbericht en plaats die op je website. Dit kan over van alles gaan en kan zowel informerend of promotioneel zijn. Denk aan achtergrondverhalen, klantcases, tips & tricks, de lancering van een nieuwe variant op een bestaand product, etc. Je kunt een nieuwsartikel heel flexibel inzetten en delen via bijvoorbeeld je social mediakanalen en nieuwsbrief. Mits het natuurlijk lekker leesbaar is, want je wilt je doelgroep wel direct iets interessants voorschotelen.
Waar heeft jouw bedrijf zich de afgelopen tijd mee bezig gehouden? Wat is nieuw? Welk evenement mogen je klanten zéker niet missen? En welke leuke actie komt eraan? Dit soort dingen vertel je in een nieuwsbrief. Door deze met enige regelmaat te versturen blijf je top of mind bij je klanten en zorg je voor verbinding. Maar! Mensen krijgen tegenwoordig wel 100 mailtjes per dag. Hoe zorg je ervoor dat jouw mail wél wordt geopend en gelezen? En dat je klanten ook nog actie ondernemen? Met ijzersterkte copy natuurlijk.
Ga je een nieuw product lanceren? Een samenwerking aan? Fuseren? Heb je een nieuwe CEO of een belangrijke onderscheiding gewonnen? Over grote nieuwswaardige gebeurtenissen in je bedrijf die je met de media wilt delen, schrijf je een persbericht. Een feitelijk nieuwsbericht dat je naar journalisten, bloggers of andere mediapartners stuurt om hen te informeren en te stimuleren het te verspreiden. Ook in het geval van een crisis is een persbericht noodzakelijk. Een zorgvuldige woordkeuze is in een persbericht zoals je begrijpt essentieel.
Vul dan onderstaand contactformulier in en stel je vraag. Ik kom zo snel mogelijk bij je terug!